Завдання для коригування семестрового балу

I семестр

Історія України
9 клас

Початковий рівень
Виберіть правильний варіант відповіді.
1. Укажіть, які губернії були створені на Правобережній Україні після інтеграції українських земель до складу Російської імперії.0,5 б. 
А  Слобідська, Чернігівська, Полтавська;
   Б  Харківська, Катеринославська, Бессарабська;
   В  Київська, Малоросійська, Волинська;
   Г  Катеринославська, Херсонська, Таврійська 
 2.Укажіть, у якому році Одеса була оголошена вільним портом. 0,5 б.
 А  1816р.;                          Б  1817р.;
 Б  1819р.;                          В  1821р.
3. Укажіть, місто  у якому 1823 році було створено організацію « Товариство об’єднаних слав ‘ян». 0,5 б.
 А  Київ;                             Б  Харків;
 В   Одеса;                                                  Г  Новоград – Волинський .

4. Укажіть,дату події , яка має назву « місія В. Капніста в Берлін». 0,5 б.
 А  1787 р;                                       Б  1791 р. ;
 В  1812 р.;                                       Г  1831 р. .

5.  Він очолив масонську ложу, був директором гімназії вищих наук у Ніжіні: 0,5 б.
 А  Я. Вагилевич;                                   Б   В. Пестель
 В  І. Орлай                                              Г   І. Могильницький.
6. Укажіть назву організації, яка була створена у квітні 1848 р. і мала обстоювати ідею незалежності Польщі під зверхністю Габсбургів. 0,5 б.
 А  «Руська трійця»;         Б  Головна Руська рада;
 В  Центральна рада        Г  «Руський собор».
     народова;
Середній рівень
7. Розкрийте зміст поняття. 1,5б.
«Весна народів» – це ______________________________________________________________________

Уніфікація - 

______________________________________________________________________
Причини Подія Наслідки

Видання альманаху
«Русалка Дністрова»



Достатній рівень


 9. Установіть вiдповiднiсть мiж назвами органiзацiй та стислими характеристиками їхньої діяльності1б.

1 Кирило-Мефодіївське товариство 
А Органiзацiя галицьких поляків, яка метою 
своєї дiяльностi проголошувала створення Ли- 
товсько-Русько-Польської Речi Посттолитої та 
рівність культурних прав поляків i українцiв 

2 Головна руська рада
Б Комітет, утворений польською та українською
шляхтою, що був покликаний обстоювати iдею 
незалежностi Польщi пiд зверхнiстю Габсбургiв 

3 Центральна рада народова 

В Перша українська полiтична органiзацiя в Галичинi, створена 2 травня 1848 р. у Львовi пiд час революції в Австрiйськiй iмперiї  для захисту прав українського населення 

4 «Руський собор» 
Г Нелегальна органiзацiя україської рiзночинної iнтелiгенцiї, створена в Києві на початку 1846 р., учасники якого розробили широку полiтичну програму нацiонально-визвольного руху 

Д Таємна революцiйна органiзацiя, яка основним своїм завданням  вважала визволення слов'ян iз-пiд чужої влади, лiквiдацiю монархiчного устрою, створення федеративного союзу слов'янських республiк iз демократичним устроєм

10. Установіть відповідність між датами та подіями. 1б.
 1. Дати                                                                                         Події
А)1813 – 1835                         1. Повстання військових поселенців у Чугуєві;
Б)1843 – 1844 рр.;                  2.» Київська козаччина»
В)1855 р.;                                3. Повстання під проводом Устима Кармелюка
Г)1819 р.                                 4 .Повстання під проводом Лук’яна Кобилиці
                                                 5.  « Холерні бунти на Закарпатті»

2.Розташуйте події у хронологічній послідовності  1б
            
1 2 3 5

      А) Перехід задунайських козаків у російське підданство;     
      Б) повстання Чернігівського полку;
      В) заснування в Перемишлі «Товариство священників»
      Г)ліквідація Азовського козачого війська

Високий рівень

11. Складіть тези за темою « Розвиток науки та архітектури  наприкінці XVIII - у першій половині  XIX ст.» 1,5б
12. За планом дайте стислу характеристику історичного діяча, зображеного на малюнку. 1,5б
 1) Назвіть прізвище та ім'я діяча.
 2) Визначте. На який історичний період припадає його діяльність.
У якій галузі він уславився?
 3) Назвіть найбільш вагомі його досягнення.
 4) Висловіть власну оцінку його діяльності та оцініть внесок у розвиток Українського національного руху







9 класс.
ВСЕМИРНАЯ ИСТОРИЯ
I уровень
1. Назовите двух-трех представителей французского Просвещения_________________________________________________________________________________________________________________________0,5б.
2.Кто возглавил ультрароялистов во Франции в 1814 – 1824 гг.: а) Людовик XVIII ; б)  Луи Филип Орлеанский;  в) Карл д’ Артуа; г)  Луи Наполеон Бонапарт. 0,5б.
3 Вторая парламенская реформа в Англии была проведена : а)1760 г; б) 1815г.. в) 1867 г. г) 1816 г. 0,5б.
4. Революция в Германии началась с демонстрации, которая проходила: а) в Кельне; б) в Берлине ; в) в Дрездене; г) в Фра́нкфурте-на-Ма́йне.  0,5б.
5.Когда началась работа Венского конгреса : а) в 1813 г .; б) в 1815 г. .; в) в 1814  г) 1816 ,5б
6.Рабство в США было отменено: а) в 1760 г .; б) в 1865 г. .; в) в 1890 г) 1816  0,5б.
II в. уровень
1.Розкройте содержание понятия 1б.
 Директория___________________________________________________________

2. Заполните правую часть хронологической таблицы. 1б.
Дата Событие
10 августа 1792
27 июля 1794
3. Исправьте ошибки в предложенном тексте. 1б.
В 1849 г.. Премьер-министром Пьемонта стал лидер республиканцев Дж. Гарибальди
__________________________________________________________________
III уровень
1. Определите, какой орган власти характеризует приведена схема. Заполните схему, прокомментируйте ее. 1б.
  

2. Заполните таблицу «Франция и Англия в 1815 – 1847 гг.». Сделайте вывод. 1б.
Пункты характеристики Франция Англия
Политическая жизнь
Економическое положение
Опозиционные движения
Вывод:________________________________________________________________


3. Дополните причинно-следственная цепочка исторических событий. 1б.

  
IV уровень
1.Составьте тезисы темы «Революции 1848-1849 pp. в Европе ». Коротко Оха-рактеризуйте важнейшие события указанных исторических процесив1б.
2. Проанализируйте события  которые обусловили приход к власти Наполеона Бонапарта. Что помогло его прихода к власти? Чему способствовал приход к власти Наполеона? 1б.
3. «1. Люди рождаются свободными и равными в правах. 1б.
      2. Источник всей верховной власти всегда находится в нации. 6. Закон должен быть одинаковым для всех.
      3. Поскольку собственность является нерушимым и священным правом, никто не может быть ее позбавле¬ний, кроме тех случаев, когда того явно требует общественная необходимость ». [С «Декларации прав человека и гражданина».]
Какие порядки отрицаются положениями «Декларации»? С каким аналогичным документом ее можно сравнить? Что нового содержат положения «Декларации» по сравнению с этим документом?
______________________________________________________________________





Всемирная история 8 класс

I уровень (3 б)
1.Какой мореплаватель в 1486 сумел достичь  плывя вдоль западного
побережья Африки, ее южного края?
А) Б. Диаш; б) В. да Гама;
В) Х. Колумб; г) Магеллан.
2. Как называли крупное предприятие, в котором использовались ручные
орудия труда и существовало разделение труда между рабочими?
          А) ремесленная мастерская; б) мануфактура;
          В) завод; г) фабрика.
3. Когда началась Реформация в Германии?
           А) 1507, б) 1517,
           В) 1524 г) 1555р.
4. Как называли сторонников кальвинистского вероисповедания во Франции?
А) гугеноты; б) иезуиты;
В) пуритане; г) протестанты.
5. В каком нидерландском городе 1581 был подписан унию, начала создание нового независимого государства - Соединенных провинций Нидерландов?
А) Аррас; б) Утрехт;
В) Лейден; г) Амстердам.
6. Какую называлась соглашение, которым завершилась Тридцатилетняя война в Европе?
А) Вестфальский мир; б) Нантский эдикт;
В) Аррасской уния; г) Тордесильясский соглашение.

II уровень (3 б)
          7. Дайте определение понятиям:
Реформация ______________________________________________________________________

Конкистадор  ____________________________________________________________________


«Непобедимая армада» ____________________________________________________________________


  8. Какие из приведенных утверждений характеризует реформаторские учения Мартина Лютера?
1) Учение о назначении, по которому Бог заранее определил души одних людей к спасению, а других к гибели. Человек не способен изменить это своей верой;
2) человек спасается только своей верой;
3) единственным авторитетом в делах веры является Священное Писание, Слово Божие,
4) человек имеет всю жизнь упорно трудиться. В этом заключается главное служение Богу ее успех в земных делах - признак спасения;
5) церковь должна стать «дешевой», богослужения вестись на родном языке;
6) основой церкви должны стать общины, будут избирать своих глав-пресвитеров и пасторов для чтения проповедей.
Добавить правильный ответ:
               а) 1, 4, 6 б) 1,3,4;
               в) 2, 4, 6 г) 2,3,5.

III уровень (3 б)
9. Установите хронологическую последовательность событий.
1
2
3
4







А) убийство Вильгельма Оранского;
Б) казнь Марии Стюарт;
В) начало правления Генриха IV во Франции;
Г) создание Конгрегации верховной инквизиции - Высшего апостольского трибунала.
         10.Установить соответствие между именами исторических деятелей и их характеристиками.
А) испанский король, при правлении которого начался 1) Карл V;
Национально-освободительное движение XVI в .. в Нидерландах; 2) Филипп II;
Б) французский король, при правлении которого в стране 3) Вильгельм Оранский;
 начались религиозные войны; 4) Людовик ХIII.
В) император Священной Римской империи, во время правления которого началась Реформация в Германии;
Г) французский король, о котором говорили, что он только носил корону, а скипетр был в Ришелье;
Д) первый правитель Объединенных провинций Нидерландов.
1 2 3 5

IVуровень (3 б)
11. Определите социально-экономические последствия Великих географических открытий. Ответ обоснуйте.



 Правознавство( практичний курс) 9 кл.

1. Визначте, яке з прав належить до невід’ємних прав людини 1б
 А право на освіту
 Б право на повагу честі й гідності 
В право на відпочинок 
Г право на соціальне забезпечення

2. Визначте, яке формулювання найточніше визначає порядок відповідальності неповнолітньої особи у віці від 14 до 18 років за завдану нею шкоду 1б
А відшкодовує неповнолітній самостійно 
Б відшкодовують батьки неповнолітнього 
В відшкодовує неповнолітній самостійно, а в разі нестачі коштів і майна відшкодовують батьки чи особи, які їх за міняють 
Г відшкодовують неповнолітній та його батьки в порядку солідарної відповідальності

3. Визначте, у якому з випадків винна особа може бути притягнута до цивільно-правової відповідальності 1б
А юнак, керуючи автомобілем, утратив управління й пошко див стовп 
Б дівчина їхала в електропоїзді без квитка
 В слюсар запізнився на роботу на 1 годину без поважних причин 
Г дівчина не прийшла на побачення, призначене хлопцем

4. Визначте, хто з осіб має право на отримання українського громадянства 1б
А хлопчик, який народився на території України, його батьки є туристами — громадянами Польщі 
Б дівчина, 23 років, яка народилася та до 21 року постійно жила в м. Празі, потім переїхала до м. Львова, де живе й працює нині, має громадянство Чехії, але готова від нього відмовитися
 В жінка, яка 3 роки тому одружилася з українцем, переїхала з м. Відня до м. Полтави, але не бажає відмовлятися від громадянства Австрії 
Г хлопчик, який народився в м. Луцьку, його батьки — особи без громадянства — мають дозвіл на проживання в Україні

5 Визначте, у якому випадку громадянин підлягає призову на строкову військову службу до Збройних Сил України: 1б
А громадянин О., 27 років, щойно закінчив навчання у вищому навчальному закладі;
 Б громадянин П., 22 роки, навчається в професійно-технічному училищі; 
В громадянин Р., 23 роки, працює токарем, обраний депутатом сільської ради; 
Г громадянин Т., 23 роки, працює бухгалтером, має двох семирічних синів- близнюків.

6. Установіть відповідність між ситуаціями й обставинами, що виключають злочинність діянь, які мають у них місце1б
 1 громадянин П. зламав палець нападнику, який намагався витягнути в нього гаманець
 2 водій автобуса, у якого відмовили гальма, для порятунку пасажирів направив його на машини, що стояли на узбічі, і розбив їх 
3 касир, якій нападник погрожу вав пістолетом, віддала йому гроші з каси 
4 під час випробувального польоту в літака відмовив дви гун, літак розбився, а випробувач урятувався на парашуті
А Б В Г Д
1
2
3
4
5

А крайня необхідність 
Б затримання злочинця
 В необхідна оборона
 Г психічний примус 
Д дії в умовах ризику



7. Розташуйте правові акти в порядку зростання їх юридичної сили (від нижчої до вищої) 1б
А розпорядження Одеської обласної державної адміністрації «Про підготовку господарства області до роботи в умовах зимової негоди»
 Б Закон України «Про Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини» 
В постанова Кабінету Міністрів України «Про порядок акредитації журналістів для висвітлення роботи уряду України» 
Г наказ Міністерства освіти і науки України «Про порядок складання державної підсумкової атестації»

1 2 3 4



8. Перерахуйте принципи конституційної відповідальності. 1б ______________________________________________________________________


9.Складіть схему законодавчого процесу в Україні. 1б








10. Укажіть дві спільні ознаки поданих понять і три відмінності між ними 1,5б

Неповна дієздатність Часткова дієздатність
Спільне 


Відмінне











11. Проаналізуйте ситуацію. Керуючи автомобілем, громадянка П. відчула, що відмовили гальма. Автомобіль стрімко набирав швидкість. Попереду жінка побачила пішохідний перехід, яким переходила вулицю група дітей. Уникаючи наїзду, жінка направила автомобіль на машини, які було припарковано на узбіччі. Три машини було пошкоджено, але діти не постраждали.
 1. Норми якої галузі права регулюють цю ситуацію? ______________________________________________________________________



2. Чи буде жінка притягнута до відповідальності, якщо так, то до якого виду? Свою відповідь обґрунтуйте. ______________________________________________________________________




2. Хто повинен відшкодувати збитки, завдані власникам ав томобілів? ______________________________________________________________________


Немає коментарів:

Дописати коментар